Vantaghji è svantaghji di 13 metudi di sbavatura

Burrs sò un prublema cumuni in a trasfurmazioni di metalli, cum'è a perforazione, u tornu, a fresatura è u taglio di lamiera...

Unu di i periculi di burrs hè chì sò faciuli di cutà!Per caccià e bavature, una operazione secundaria chjamata sbavatura hè generalmente necessaria.3 sbavatura è finitura di bordu di parti di precisione pò cuntà u 30% di u costu di a parte finita.Inoltre, l'operazioni di finitura secundaria sò difficiuli di automatizà, cusì i burrs diventanu veramente un prublema difficiule.

dhadh8

Cumu risolveBURRI

1 Sbavatura manuale

Questu hè un metudu più tradiziunale è cumunimenti utilizatu, utilizendu schedarii (file manuali è schedarii pneumatici), carta abrasiva, levigatrici per cinturini, teste di triturazione, ecc.

Disadvantages: U costu di u travagliu hè caru, l 'efficienza ùn hè assai altu, è hè difficiule à caccià buchi cruci cumplessu.

Oggetti applicabili: I requisiti tecnichi per i travagliadori ùn sò micca assai elevati, è hè adattatu per i casting di lega d'aluminiu cù picculi burrs è struttura di produttu simplice.

dhadh9

2 Sbavatura di fustelle

A sbavatura hè realizata utilizendu una matrice di produzzione è un punch.

Disadvantages: Hè bisognu di una certa quantità di custu di pruduzzione di fustelle (matrice ruvida, fustella fine), è pò ancu avè bisognu di fà un fustu di forma.

Oggetti applicabili: Hè adattatu per i casting in lega d'aluminiu cù superfici di separazione simplici, è l'efficienza è l'effettu di sbavatura sò megliu cà quelli di u travagliu manuale.

3 Macinazione è sbavatura

Stu tipu di sbavatura include vibrazioni, sabbiatura, rulli, etc., è hè attualmente aduprata da e piante di fusione.

Disadvantages: Ci hè un prublema chì a rimuzione ùn hè micca assai pulita, è u prucessu manuale sussegwente di burrs residuali o altri metudi di sbavatura pò esse necessariu.

Oggetti applicabili: adattatu per i picculi fusi in lega d'aluminiu cù grandi lotti.

4 Sbavatura congelata

Aduprate u rinfrescante per fragilizà rapidamente e burrs, è poi spray projectiles per sguassà e burrs.U prezzu di l'equipaggiu hè di circa 200 000 o 300 000;

Oggetti applicabili: Adatta per i casting in lega d'aluminiu cù un picculu spessore di muru di bave è un picculu voluminu.

5 Sbavatura a caldo

Chjamatu ancu sbavatura termale, sbavatura di splusioni.Intruducendu qualchì gasu inflammable in un furnace di l'equipaggiu, è dopu per l'azzione di certi media è cundizioni, u gasu hè istantaneamente splutatu, è l'energia generata da l'esplosione hè aduprata per dissolve è caccià u burr.

Svantaghji: equipaggiu caru (milioni di dollari), elevate esigenze tecniche per u funziunamentu, bassa efficienza, effetti latu (rusting, deformazione);

Oggetti applicabili: Adupratu principalmente in certi campi di parti di alta precisione, cum'è pezzi di precisione di l'automobile è aerospaziale.

6 Sbavatura di a macchina per incisione

U prezzu di l'equipaggiu ùn hè micca assai caru (decine di millaie).

Oggetti applicabili: Hè adattatu per una struttura spaziale simplice è una pusizione di sbavatura simplice è regulare.

7 Sbavatura chimica

Utilizendu u principiu di a reazzione elettrochimica, i pezzi fatti di materiali metallici ponu esse sburrati automaticamente è selettivamente.

Oggetti applicabili: adattatu per e bave interne chì sò difficiuli di sguassà, adattatu per i picculi burrs (spessore menu di 7 fili) di prudutti cum'è corpi di pompa è corpi di valvula.

8 Sbavatura elettrolitica

Un metudu di machinazione elettrolitica per a rimozione di bave di fusione di lega d'aluminiu per elettrolisi.A sbavatura elettrolitica hè adattata per a rimozione di bave in parti nascoste di fusioni in lega d'aluminiu, fori incruciati o parti cù forme cumplesse.L'efficienza di a produzzione hè alta, è u tempu di sbavatura hè generalmente solu da pochi seconde à decine di seconde.

Disadvantages: L'elettroliti hè corrosive à un certu puntu, è a vicinanza di u burr di e parti hè ancu sottumessu à l'elettrolisi, a superficia perde u so lustru uriginale, è ancu affettà a precisione dimensionale.A fusione in lega d'aluminiu deve esse pulita è a prova di ruggine dopu a sbavatura.

Oggetti applicabili: hè adattatu per a sbavatura di ingranaggi, bielle, corpi di valvola è fori di passaghju di l'oliu di l'albero di crankshaft, è ancu per arrotondamentu di angoli vivi.

9 Sbavatura à jet d'acqua à alta pressione

Aduprendu l'acqua cum'è un mediu, pò aduprà a so forza d'impattu istantanea per caccià i burrs è i lampi generati dopu a trasfurmazioni, è à u stessu tempu, pò ottene u scopu di pulizia.

Cons: Equipamentu caru

Oggetti applicabili: principarmenti usati in u core di l'automobile è i sistemi di cuntrollu idraulicu di e macchine di custruzzione.

10 Sbavatura ultrasonica

A triturazione di vibrazione cunvinziunali hè difficiule di trattà cù burrs cum'è i buchi.U prucessu tipicu di lavorazione di flussu abrasiu (flussu bidirezionale) spinge l'abrasiu attraversu dui cilindri abrasivi verticalmente opposti per fà u flussu avanti è avanti in u canali furmatu da a pezza è l'attrezzatura.L'entrata è u flussu di abrasivu in è attraversu ogni zona chì hè restritta pruducerà un effettu abrasiu.A pressione di l'estrusione hè cuntrullata à 7-200bar (100-3000 psi), adattatu per diverse colpi è tempi di ciclu differenti.

Oggetti applicabili: pò trattà di bave microporose di 0,35 mm, ùn sò generate bavature secundarie, è e caratteristiche di u fluidu ponu trattà e bavature di pusizioni cumplesse.

11 Sbavatura a flusso abrasivo

A triturazione di vibrazione cunvinziunali hè difficiule di trattà cù burrs cum'è i buchi.U prucessu tipicu di lavorazione di flussu abrasiu (flussu bidirezionale) spinge l'abrasiu attraversu dui cilindri abrasivi verticalmente opposti per fà u flussu avanti è avanti in u canali furmatu da a pezza è l'attrezzatura.L'entrata è u flussu di abrasivu in è attraversu ogni zona chì hè restritta pruducerà un effettu abrasiu.A pressione di l'estrusione hè cuntrullata à 7-200bar (100-3000 psi), adattatu per diverse colpi è tempi di ciclu differenti.

Oggetti applicabili: pò trattà di bave microporose di 0,35 mm, ùn sò generate bavature secundarie, è e caratteristiche di u fluidu ponu trattà e bavature di pusizioni cumplesse.

12 Sbavatura magnetica

A macinazione magnetica hè chì sottu à l'azzione di un forte campu magneticu, l'abrasivi magnetichi pieni in u campu magneticu sò disposti longu à a direzzione di e linee di u campu magneticu, adsorbiti nantu à i poli magnetichi per furmà "spazzole abrasive", è generanu una certa pressione nantu à u campu magneticu. a superficia di u travagliu, è i poli magnetichi sò guidanu l'"abrasivi".Mentre a spazzola hè in rotazione, mantene una certa distanza è si move nantu à a superficia di u travagliu, in modu di rializà a finitura di a superficia di u travagliu.

Features: low cost, larga gamma di trasfurmazioni, funziunamentu còmuda

Elementi di prucessu: grindstone, forza di campu magneticu, velocità di u travagliu, etc.

13 Unità di macinazione robotica

U principiu hè simile à a sbavatura manuale, salvu chì u putere hè trasfurmatu in un robot.Cù u supportu di a tecnulugia di prugrammazione è a tecnulugia di cuntrollu di forza, a macinazione flessibile (cambiamentu di pressione è di velocità) hè realizata, è i vantaghji di a sbavatura di robot sò prominenti.

Comparatu cù l'omu, i robots anu caratteristiche: efficienza mejorata, qualità mejorata è costu altu

Bavature in parti fresate di sfida speciale

In i pezzi fresati, a sbavatura hè più cumplessa è più caru, cum'è parechje burrs sò furmati in diverse lochi di diverse dimensioni.Hè quì chì a scelta di i paràmetri di prucessu curretti per minimizzà a dimensione di u burr diventa ancu più impurtante.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022