U Trattamentu Superficiale Per Pezzi Torniti CNC

Quì à Yaotai, offremu diverse opzioni di finitura per adattà à i vostri bisogni specifichi è l'estetica desiderata:
Finiture in metallo nudo
No Finish hè quandu a parte esce da a macchina "cum'è".Questu significa chì avarà marchi d'arnesi visibili è graffi.Nisuna parte di finitura ùn anu micca costu supplementu, chì li dà a megliu ecunumia per e parti funziunali chì ùn saranu micca affissate.
Nisuna finitaI pezzi ponu ancu esse cunsideratu "finitura di stock", se l'esterno di a parte ùn hè micca toccu da l'attrezzi durante u prucessu di tornu.Sì questu hè u casu, i pezzi ponu avè stickers, stampi o altre identificazione di materiale da u vinditore di materiale.
Anodizing: Hè tipicamente utilizatu nantu à pezzi d'aluminiu machinati per riduce a corrosione è aghjunghje una colorazione metallica attraente.L'anodizazione hè un revestimentu resistente à i scratch chì hè à tempu un insulatore elettricu naturali è unu di i fini più durable.
图片2

图片3
SpazzolaAdupratu nantu à i metalli induve una seria di minuscule linee parallele sò graffiate nantu à a superficia cù una spazzola di filu o un strumentu di lucidatura.
Blasting di perlehè un'altra opzione di finitura di metallo nudu offerta da Yaotai.A sabbiatura di perle hè applicata spruzzando un flussu constante di perle di vetru minuscule via l'aria compressa.U risultatu finale hè un finitu flat, non direzionale chì furnisce una estetica eccellente.
图片4

图片5
Rivestimentu in polverehè l'opzione di finitura standard di pittura metalli.A nostra squadra applica un mantellu in polvere spruzzando un polveru seccu è fluidu nantu à e vostre parti metalliche per dà un finitu chì hè durable, d'alta qualità è dispunibule in una varietà di culori.Scuprite a nostra pagina di rivestimentu in polvere per tutti i dettagli nantu à i culori è e texture di u capeddu in polvere chì offremu.
PulituraOttene una superficia liscia rimuovendu i segni di taglio o di stampa.Hè preparatu i vostri pezzi per più tardi pittura è placcatura.Per una varietà di effetti metallici, pudemu furnisce superfici spazzolate è satinate, è ancu lucidature ottiche trasparenti nantu à acrilichi trasparenti.
图片6
Cunclusioni
Per i pezzi chì anu una geometria cilindrica generale, u tornu CNC hè u mezzu lògicu per creà quelli pezzi.Questa guida hà coperto tutte l'infurmazioni basi nantu à u tornu CNC, cumprese e nostre linee guida di fabricazione per i pezzi torni CNC.
In fine, Yaotai hè quì per fà e vostre parti persunalizate - sia in lamiera, tornite CNC, fresate CNC è stampate in 3D - in a quantità esatta chì avete bisognu, in i nostri tempi di consegna ultra-rapidi in modu chì pudete mantene u vostru prughjettu in muvimentu.
Avete un disignu in mente?Pudete cuntattateci per cunnetta cù u vostru Yaotai Account Manager, o aduprate a nostra forma Request-A-Quote per mandà u vostru disignu per citazione.


Tempu di post: May-07-2022