Chì ci hè a diffarenza trà quattru, cinque è centri di machining CNC assi?

U machining CNC implica l'usu di macchine di cuntrollu numericu di l'urdinatore (CNC) per furmà è resize un pezzu di materiale, o pezza di travagliu, rimuovendu automaticamente u materiale.Di genere, u materiale utilizatu hè plastica o metale, è quandu a rimozione hè cumpleta, u pruduttu finitu o pruduttu hè statu pruduttu.

dhadh10

Stu prucessu hè canusciutu macari comu manufacturing subtractive.Per a machining CNC, una applicazione informatica hè aduprata per cuntrullà u muvimentu di a macchina arnesi.

Tipi di macchine utensili CNC cumuni

I prucessi di lavorazione CNC includenu a fresatura è a tornitura più cumuni, seguita da a macinazione, a lavorazione di scarica elettrica, etc.

Fresatura

A fresatura hè l'appiecazione di un strumentu rotativu à a superficia di u pezzu di travagliu, movendu longu 3, 4 o 5 assi.A fresatura hè basicamente u tagliu o trimming di pezzi di travagliu, chì permettenu geometrie cumplesse è parti di precisione per esse rapidamente machinate da metalli o termoplastici.

Turnendu

U tornu hè l'usu di un tornu per fabricà pezzi chì cuntenenu caratteristiche cilindriche.U pezzu di travagliu gira nantu à un arbre è cuntatta un strumentu di tornu di precisione per furmà bordi arrotondati, fori radiali è assiali, solchi è solchi.

Vantaghji di u machining CNC

Paragunatu à a machinazione manuale tradiziunale, a machinazione CNC hè assai più veloce.Sempre chì u codice di l'urdinatore hè currettu è cunforma à u disignu, u pruduttu finitu hà una alta precisione dimensionale è picculi errori.

A fabricazione CNC hè un metudu di fabricazione di prototipazione rapida ideale.Pò esse ancu usatu per fabricà prudutti è cumpunenti di l'usu finale, ma hè di solitu solu costu-efficace in pruduzzione di pocu voluminu è curta durata.

Lavorazione CNC multi-assi

A fresatura CNC implica a rimozione di materiale cù arnesi rotanti.Sia u pezzu di travagliu ferma fermu è l'uttellu si move nantu à a pezza di travagliu, o u pezzu di travagliu entra in a macchina à un angolo predeterminatu.Quantu più assi di muvimentu hà una macchina, u più cumplessu è più veloce u so prucessu di furmazione diventa.

Lavorazione CNC a 3 assi

A fresatura CNC à trè assi resta unu di i prucessi di lavorazione più populari è utilizati.In a machinazione di 3 assi, a pezza di travagliu resta stazionaria è l'utensile rotante taglia longu l'assi x, y è z.Questa hè una forma relativamente simplice di machining CNC chì pruduce prudutti cù strutture simplici.Ùn hè micca adattatu per machining geometrie cumplessi o prudutti cù cumpunenti cumplessi.

dhadh11

Siccomu solu trè assi ponu esse tagliati, a machining pò ancu esse più lenta ch'è cù quattru o cinque assi CNC, postu chì u pezzu di travagliu pò esse bisognu di riposiziona manualmente per ottene a forma desiderata.

Lavorazione CNC a 4 assi

In a fresatura CNC di quattru assi, un quartu assi hè aghjuntu à u muvimentu di l'utillita di taglio, chì permette a rotazione intornu à l'assi x.Avà sò quattru assi - assi x, assi y, assi z è assi a (rotazione intornu à l'assi x).A maiò parte di e macchine CNC di 4 assi permettenu ancu a rotazione di u travagliu, chì hè chjamatu l'asse b, per chì a macchina pò funziunà cum'è fresa è tornu.

4-Assi CNC machining hè u modu à andà s'è vo avete bisognu di drill fori à u latu di un pezzu o nantu à a superficia di un cilindru.Accelera assai u prucessu di machining è hà una alta precisione di machining.

dhadh12

Lavorazione CNC a 5 assi

A fresatura CNC di cinque assi hà un assi di rotazione supplementu cumparatu cù u CNC di quattru assi.U quintu asse hè a rotazione intornu à l'assi y, cunnisciutu ancu l'assi b.U travagliu pò ancu esse rotatu nantu à certi machini, qualchì volta chjamati l'assi b o l'assi c.

dhadh13

A causa di l'alta versatilità di a machinazione CNC à 5 assi, hè utilizatu per fabricà pezzi di precisione cumplessi.Cum'è i pezzi medichi per l'arti o l'ossi artificiali, parti aerospaziali, parti di titaniu, pezzi di machini di petroliu è di gas, prudutti militari, etc.

dhadh14

Tempu di Postu: 29-Sep-2022