Chì ci hè a differenza trà a fresatura di 3 assi, 4 assi è 5 assi?

Cum'è un ingegnere chì capisce u tipu di macchina chì a vostra parte serà fabbricata.Quandu si cuncepisce una parte di machina CNC, ùn avete micca pensatu à quale tipu di machina a vostra parte serà machinata, ma a cumplessità è u tipu di geometria chì pudete cuncepisce seranu sfarenti per i diversi tipi di macchine.
A principal diferenza trà a machining 3-axis, 4-axis è 5-axis hè a cumplessità di u muvimentu sia u pezzu di travagliu è u strumentu di taglio pò passà, relative à l'altri.U più cumplessu u muvimentu di e duie parte, u più cumplessu a geometria di a parte finale machined pò esse.

LAVORAZIONI A 3 ASSI

nutizie 11

Lavorazione a 3 assi

U tipu più simplice di machining, induve a pezza hè fissata in una sola pusizioni.U muvimentu di u spindle hè dispunibule in e direzzione lineari X, Y è Z.

nutizie 12

Una configurazione unica hè necessaria per ogni latu di una parte

Parechje forme cumplesse è pratiche ponu esse fabbricate da fresatura CNC di 3 assi, soprattuttu quandu in mani di una facilità di machinazione CNC di classe mundiale.La lavorazione a 3 assi è più adatta per la fabbricazione di profili fresati piani, perforazioni e fori filettati in linea con un asse.

LAVORAZIONI A 4 ASSI

Questu aghjunghje una rotazione annantu à l'assi X, chjamatu l'assi A.U spindle hà 3 assi lineari di muvimentu (XYZ), cum'è in a machinazione di 3 assi, più l'assi A si trova da a rotazione di a pezza.Ci hè uni pochi di dispusitivi diffirenti per e macchine di l'assi 4, ma sò tipicamente di u tipu di "macinazione verticale", induve u spindle gira intornu à l'assi Z.U travagliu hè muntatu in l'assi X è pò rotà cù l'attrezzatura in l'assi A.Per una sola configurazione di l'attrezzatura, 4 lati di a parte ponu esse machinati.

nutizie 14

Lavorazione a 4 assi

U machining 4-axis pò esse usatu cum'è un modu più economicamente viable di parti machining teoricamente pussibile nantu à una macchina 3-assi.Cum'è un esempiu, per una parte chì avemu machinatu recentemente, avemu trovu chì l'usu di una macchina à 3 assi avissi bisognu di dui apparecchi unichi à un costu di $ 8000 è $ 500 rispettivamente.

Utilizendu a capacità di l'assi A di a machinazione di 4 assi, solu un attellu era necessariu à un costu di $ 8000.Questu hà ancu eliminatu a necessità di cambià di l'attrezzatura, riducendu i costi ancu di più.L'eliminazione di u risicu di l'errore umanu significava chì avemu machinatu a parte à una alta qualità senza bisognu di costose investigazioni di Assicurazione di Qualità.L'eliminazione di a necessità di cambià l'attrezzi hà u benefiziu supplementu chì e tolleranze più strette ponu esse tenute trà e caratteristiche nantu à i diversi lati di a parte.A perdita di precisione per via di fissazione è re-setup hè stata eliminata.

nutizie 13

I profili cumplessi cum'è i lobi di camma ponu esse machinati nantu à una macchina à 4 assi

LAVORAZIONI A 5 ASSI

Queste fresatrici CNC utilizanu 2 di i 3 assi di rotazione pussibuli, secondu u tipu di macchina.Una macchina utilizerà sia una rotazione in l'asse A è l'asse C, o una rotazione in l'asse B è l'asse C.A rotazione sia da a pezza di travagliu, sia da u spindle.

nutizie 16

Lavorazione a 5 assi

A machinazione cuntinuu di 5 assi pò pruduce forme 3D altamente cumplesse, micca solu caratteristiche angulate cumposti planari, ma superfici curve 3D cumplessi, chì ci dendu a capacità di pruduce parti normalmente riservate à i prucessi di stampaggio.

nutizie 15

E pussibulità di machining simultanea di 5 assi

A machinazione di 5 assi dà à i diseggiani un grande livellu di flessibilità per cuncepisce una geometria 3D assai cumplessa.Capisce e pussibulità di ogni tipu di machining CNC hè essenziale in u disignu di pezzi CNC machined.Se u vostru disignu hà bisognu di l'usu di un CNC à 5 assi, fate u massimu!Chì altre caratteristiche puderanu prufittà di e capacità di u machining à 5 assi?


Tempu di Postu: Mar-04-2022