A Review of Recent Application of Machining Techniques

A lavorazione CNC hè un prucessu di fabricazione versatile è cun un costu efficace.Stu prucessu hè cumpatibile cù una vasta gamma di materiali.Comu tali, a lavorazione CNC aiuta in una vasta gamma di industrii per una varietà di applicazioni.Manufacturers è machinists aduprà stu prucessu in parechji maneri.Questu include u prucessu di fabricazione diretta, u prucessu di fabricazione indiretta, o in cunjunzione cù altri prucessi.
Cum'è cù qualsiasi prucessu di fabricazione, i vantaghji unichi di a machinazione CNC informanu u tipu d'applicazioni per quale pò esse usatu.Tuttavia, i benefici di CNC sò desiderati in quasi ogni industria.Sò adattati per parechje parte è prudutti.Siccomu e macchine CNC ponu processà quasi ogni tipu di materiale, e so applicazioni sò quasi illimitate.
Da a produzzione diretta di parti à u prototipu rapidu, questu articulu guarda à e diverse applicazioni robuste di a lavorazione CNC.Andemu drittu à questu !

Industries chì utilizanu CNC Machining

E produzioni di prototipi di machining CNC ùn sò micca ligati à alcun settore unicu.A ghjente l'utiliza quasi in ogni locu.Aiuta à creà tuttu da e parti di l'aviò à l'arnesi chirurgici.Pudemu, dunque, caratterizà l'applicazioni di a machining CNC in diverse industrii.I seguenti industrii guadagnanu da u scopu di machining CNC:

Industria aerospaziale

L'industria aerospaziale hà una longa storia cumuna cù u machining CNC.A machining di cumpunenti di l'aeronautica metallica si trova à u più altu livellu di precisione.Questu hè assai essenziale per l'applicazioni critiche per a sicurità.Inoltre, a gamma di metalli di ingegneria cumpatibili cù CNC furnisce ingegneri aerospaziali cun bundanza di opzioni.

nutizie 19

L'applicazioni di a machining CNC in l'industria aerospaziale sò larga è affidabile.Alcune di i cumpunenti aerospaziali machinabili includenu supporti di mutore, cumpunenti di flussu di carburante, cumpunenti di l'atterrissimu è pannelli d'accessu di carburante.

Industria di l'automobile

L'industria automobilistica gode regularmente di l'usi di a fresatrice CNC sia per a prototipazione sia per a produzzione.U metallu estruitu pò esse machinatu in blocchi di cilindri, scatole di ingranaggi, valvole, assi è diversi altri cumpunenti.Per d 'altra banda, CNC macchine plastiche in cumpunenti cum'è pannelli di dashboard è gauges di gas.

nutizie 20

A machining CNC in l'industria di l'automobile hè ancu utile per creà pezzi persunalizati unichi.A creazione di vari pezzi di sustituzione hè ancu pussibule cun CNC.Questu hè chì i tempi di turnaround sò veloci, è ùn ci hè micca una quantità minima di parte necessaria.

Elettronica di cunsumu

A machining CNC aiuta ancu in a prototipazione è a produzzione di l'elettronica di cunsumu.Queste l'elettronica include laptops, smartphones, è assai altri.U chassis di un Apple MacBook, per esempiu, vene da a machining CNC di l'aluminiu extrusionatu è poi anodizatu.
In l'industria di l'elettronica, a machining CNC aiuta à creà PCB, case, jigs, fixtures, plates è altri cumpunenti.

Industria di difesa

U settore militare si rivolge spessu à a machinazione CNC per a prototipazione di pezzi robusti è affidabili.L'intenzione di a machining hè di permette à e parti di resiste à l'usura cù un mantenimentu minimu.
Parechje di sti parti si sovrapponenu cù altre industrii cum'è l'aerospaziale è l'elettronica.L'abilità di e macchine CNC per furnisce pezzi di ricambio à dumanda è cumpunenti aghjurnati sò particularmente utili in questa industria.Dunque, funziona bè per e parti chì esigenu innuvazione è sicurezza constante.

Settore Sanità

L'usi CNC offre u so usu nantu à diversi materiali medicalmente sicuri.Siccomu u prucessu hè adattatu per parti persunalizati una volta, hà parechje applicazioni in l'industria medica.E strette tolleranze offerte da a lavorazione CNC sò essenziali per l'alta prestazione di cumpunenti medichi machinati.

nutizie 21

I pezzi medichi machinabili CNC includenu strumenti chirurgici, recinzioni elettroniche, ortesi è implanti.

Industria di Oil & Gas

Un'altra industria chì richiede tolleranze strette per l'applicazione critica di sicurezza di u tornu CNC hè l'industria di petroliu è gasu.Stu settore sfrutta l'usi di a fresatrice CNC per parti precise è affidabili cum'è pistoni, cilindri, barre, perni è valvole.

Sti parti sò spessu usati in pipelines o raffinerie.Puderanu esse richiesti in quantità più chjuche per adattà quantità specifiche.L'industria di u petroliu è di u gasu spessu necessita di metalli machinabili resistenti à a corrosione cum'è l'Aluminium 5052.


Tempu di Postu: Mar-04-2022